Fotogaleria kolejowa vrednego

Strona główna > Elektryczne > Byki, czyli ET22 i pokrewne

ET22-2008

2.10.2015r. Brutto z drewnem na szlaku Czarnowąsy - Dobrzeń Wielki. Widoczna Elektrownia Opole w trakcie rozbudowy. Bloki 5 i 6 oddano do użytku w roku 2019, czyniąc je jednymi z ostatnich ukończonych dużych inwestycji w energetykę węglową w Polsce. Zapewniają one łączną moc 1800 MW, dla porównania cztery starsze łącznie 1530 MW.
Warto wspomnieć również o lokomotywie prowadzącej skład. Wyprodukowana została w 1982 jako ET22-734. W 2009 przeszła naprawę główną z modernizacją do typu 201Em. Pojeździła 8 lat i od tego czasu grzeje krzaki, podobnie jak pozostałe 26 sztuk, które przeszły G1+M tego zakresu. Istnieją plany przywrócenie ich do ruchu, ale czy i kiedy to się rzeczywiście stanie, trudno powiedzieć.

Infomacje o pliku
Nazwa pliku:20151002_1222_10180_02.jpg
Nazwa albumu:vredny / Byki, czyli ET22 i pokrewne
Słowa kluczowe:ET22 / ET22-734 / ET22-2008 / Borki / Dobrzeń_Wielki / LK277_km_016 / D29-277 / województwo_opolskie
Wielkość pliku:592 KiB
Data dodania:18, Luty 2024
Wymiary:1399 x 933 pikseli
Wyświetleń:13 razy
URL:http://vredny.cba.pl/displayimage.php?pid=1474
Ulubione:Dodaj do ulubionych

Komentarz 1 do 6 z 6
Strona: 1

Guest_Lukasy   [22, Luty 2024 at 07:49 AM]
Ostatnio słyszałem plotkę, że wszystkie sztuki od 2001 do 2027 mają iść na ciach ciach, a z krzaków mają wyciągać tylko numery od 2028. Ile w tym prawdy? Być może niewiele, ale czas pokaże. Cargo to w końcu dziwna firma. PS. Swoją drogą zmyślny kadr!
Guest_RS   [22, Luty 2024 at 03:57 PM]
Ja już nie pamiętam, ale które numery były w pełni "jostickowe"? Jedyny kontakt jaki miałem to ET22-2000 i to daaawno temu Puszczać oczko
vredny   [22, Luty 2024 at 04:25 PM]
Póki co robią właśnie 2028+, czyli "ulepszone" 201Ek. Niby po skończoneniu ich, mają się zabrać za 2000-2027. Ale czy po 8-9 latach krzaków będzie jeszcze co naprawiać? Wszystkie 2000 mają joysticki, 1200 tradycyjne koło.
vredny   [22, Luty 2024 at 04:28 PM]
A co do kadru, jakoś zawsze mnie ciągnęło do szerszych kątów, tak pogardzanych w środowisku kolejowych pstrykaczy Uśmiech Jak będą dłuższe dni postaram się o remake, tym razem z czegoś jeszcze szerszego niż zastosowane tu 18 mm Uśmiech
Guest_Lukasy   [23, Luty 2024 at 06:21 PM]
Ostatnio na temat przywracania taboru, który stał długo w krzakach, rozmawiałem z jednym kolegą. Doszliśmy do wniosku, że dziś tylko pieniądze i fantazja stanowią jakiś ogranicznik. Historia pokazała, po ilu latach stania można przywrócić do jazdy ET21 czy EU07.
vredny   [23, Luty 2024 at 06:32 PM]
Też prawda, czasami odbudowywano zupełne skorupy. Pozostaje kwestia pieniędzy, fantazji w narodzie nie brakuje

Komentarz 1 do 6 z 6
Strona: 1

Dodaj swój komentarz 
Imię Komentarz
Śmiech :lol: Nabijam się :-P Bardzo szczęśliwy :-D Uśmiech :-) Neutralny :-| Smutek :-( Płaczę, jest mi bardzo smutno :cry: Cool 8-) Zaskoczony :-o Zakręcony :-? Zawstydzony :oops: Zszokowany :shock: Zły :-x Przewracanie oczami :roll: Puszczać oczko ;-) Pomysł :idea: Okrzyk :!: Pytanie :?: